
W ciągu dwóch najbliższych poniedziałków, 30 marca i 6 kwietnia 2020 r. placówki Zakładu Ubezpieczeń Społecznych będą czynne do godziny 15:00. Nadal sale obsługi klientów w ZUS są dostępne tylko w ramach wydzielonych stref, w których klienci mogą samodzielnie składać wnioski do przeznaczonych do tego skrzynek (bez kontaktu osobistego z pracownikiem ZUS).
- „Takie rozwiązanie ma na celu zwiększenie poziomu bezpieczeństwa naszych klientów i pracowników.” - informuje Katarzyna Krupicka, rzecznik regionalny ZUS województwa podlaskiego.
W przypadku potrzeby kontaktu można skorzystać z informacji telefonicznej, maila, listu lub skorzystać z portalu PUE ZUS.
- „Klienci Zakładu mogą przesyłać pytania mailowo pod adres [email protected] lub przez formularz zapytania ze swojego profilu na Platformie Usług Elektronicznych ZUS.” – wyjaśnia Katarzyna Krupicka.
Do dyspozycji klientów jest również ogólna infolinia ZUS pod numerem 22 560 16 00. Konsultanci obsługują ją w dni robocze w godzinach 7:00 – 18:00. Dodatkowo, w związku z epidemią koronawirusa, ZUS uruchomił trzy nowe infolinie. Jest osobny numer dla spraw zasiłkowych, osobny dla przedsiębiorców i kolejny dla osób zainteresowanych tematem odwołanych badań lekarskich i rehabilitacji leczniczej.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.
Komentarze opinie