Reklama

ZUS w regionie w czasie pandemii koronawirusa

27/03/2020 13:53

Sale obsługi klientów w ZUS nadal są dostępne jedynie w ramach wydzielonych stref. To w nich petenci mogą samodzielnie składać wnioski do specjalnych skrzynek. W związku z zaleceniem sanepidu, by unikać dużych skupisk ludzi, również w salach obsługi w ZUS nie może przebywać jednocześnie zbyt wiele osób. Dlatego w dwa najbliższe poniedziałki będą one czynne godz. 15:00.

W ciągu dwóch najbliższych poniedziałków, 30 marca i 6 kwietnia 2020 r. placówki Zakładu Ubezpieczeń Społecznych będą czynne do godziny 15:00. Nadal sale obsługi klientów w ZUS są dostępne tylko w ramach wydzielonych stref, w których klienci mogą samodzielnie składać wnioski do przeznaczonych do tego skrzynek (bez kontaktu osobistego z pracownikiem ZUS).

- „Takie rozwiązanie ma na celu zwiększenie poziomu bezpieczeństwa naszych klientów i pracowników.” - informuje Katarzyna Krupicka, rzecznik regionalny ZUS województwa podlaskiego.

W przypadku potrzeby kontaktu można skorzystać z informacji telefonicznej, maila, listu lub skorzystać z portalu PUE ZUS.

- „Klienci Zakładu mogą przesyłać pytania mailowo pod adres [email protected] lub przez formularz zapytania ze swojego profilu na Platformie Usług Elektronicznych ZUS.” – wyjaśnia Katarzyna Krupicka.

Do dyspozycji klientów jest również ogólna infolinia ZUS pod numerem 22 560 16 00. Konsultanci obsługują ją w dni robocze w godzinach 7:00 – 18:00. Dodatkowo, w związku z epidemią koronawirusa, ZUS uruchomił trzy nowe infolinie. Jest osobny numer dla spraw zasiłkowych, osobny dla przedsiębiorców i kolejny dla osób zainteresowanych tematem odwołanych badań lekarskich i rehabilitacji leczniczej.

Dodatkowe infolinie są czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 15:00:
22 290 87 01 - informacje na temat obsługi w sprawie świadczeń z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji, a także w sprawie zasiłków opiekuńczych na czas opieki nad dzieckiem w związku z zamknięciem żłobka, klubu dziecięcego, przedszkola lub szkoły, 22 290 87 02 -infolinia dla przedsiębiorców, 22 290 87 03 -obsługa w sprawie odwołanych badań lekarskich i rehabilitacji leczniczej.

Aplikacja ewysmaz.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Zaloguj się

Reklama

Wideo ewysmaz.pl




Reklama
Wróć do