Reklama

ZUS skraca godziny obsługi klientów w poniedziałki

30/10/2020 12:49

Ważna zmian dotycząca pracy Sal Obsługi Klienta w wszystkich placówkach ZUS. Od 2 listopada - w związku z sytuacją epidemiczną – placówki Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w poniedziałki będą czynne w takich samych godzinach, jak w pozostałe dni tygodnia.

Od 2 listopada - w związku z sytuacją epidemiczną – placówki Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w poniedziałki będą czynne w takich samych godzinach, jak w pozostałe dni tygodnia, czyli od 8:00 do 15:00. Dotyczy to placówek ZUS w siedzibach oddziałów, inspektoratach i biurach terenowych.

 

- „Zachęcamy do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu i skorzystania z e-wizyt. Jesteśmy dostępni także przez Internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz w kontakcie telefonicznym.” - informuje Katarzyna Krupicka, regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa podlaskiego.

 

Do dyspozycji klientów ZUS jest ogólnopolska infolinia pod numerem tel. 22 560 16 00 dostępna w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 18:00. Jest również specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym pod numerem tel. 22 11 22 111.

Aplikacja ewysmaz.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Zaloguj się

Reklama

Wideo ewysmaz.pl




Reklama
Wróć do