
Ważna zmian dotycząca pracy Sal Obsługi Klienta w wszystkich placówkach ZUS. Od 2 listopada - w związku z sytuacją epidemiczną – placówki Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w poniedziałki będą czynne w takich samych godzinach, jak w pozostałe dni tygodnia.
Od 2 listopada - w związku z sytuacją epidemiczną – placówki Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w poniedziałki będą czynne w takich samych godzinach, jak w pozostałe dni tygodnia, czyli od 8:00 do 15:00. Dotyczy to placówek ZUS w siedzibach oddziałów, inspektoratach i biurach terenowych.
- „Zachęcamy do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu i skorzystania z e-wizyt. Jesteśmy dostępni także przez Internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz w kontakcie telefonicznym.” - informuje Katarzyna Krupicka, regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa podlaskiego.
Do dyspozycji klientów ZUS jest ogólnopolska infolinia pod numerem tel. 22 560 16 00 dostępna w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 18:00. Jest również specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym pod numerem tel. 22 11 22 111.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.
Komentarze opinie