Reklama

W Starostwie Powiatowym w Wysokiem Mazowieckiem jest wolne stanowisko pracy

Powiat Wysokomazowiecki
12/02/2025 10:43

Starosta Wysokomazowiecki ogłosił nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Wydziale Rolnictwa, Budownictwa i Ochrony Środowiska.

Starosta Wysokomazowiecki ogłosił nabór na wolne stanowisko urzędnicze - referent w Wydziale Rolnictwa, Budownictwa i Ochrony Środowiska Starostwa Powiatowego w Wysokiem Mazowieckiem.

 

Wymagania niezbędne:

  • Obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych - Dz. U. z 2024 r., poz.1135)
  • Wykształcenie wyższe kierunek: budownictwo, architektura, inżynieria środowiska, prawo
  • Znajomość przepisów ustaw: o samorządzie powiatowym, Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo budowlane oraz aktów wykonawczych do tych ustaw
  • Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  • Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • Nieposzlakowana opinia
  • Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku wymagającym obsługi komputera oraz prowadzenia czynności służbowych w terenie leśnym

 

Wymagania dodatkowe:

  • Doświadczenie i praca w administracji samorządowej lub rządowej w zakresie odpowiadającym choćby w części zadaniom objętych ogłoszeniem, w tym wydawania decyzji administracyjnych
  • Znajomość procedur administracyjnych i umiejętność praktycznego ich stosowania
  • Umiejętność posługiwania się pakietem programów biurowych – MS Office
  • Umiejętność właściwej interpretacji i stosowania przepisów prawa, a w szczególności kodeksu postępowania administracyjnego
  • Predyspozycje osobowościowe: zdyscyplinowanie, obowiązkowość, rzetelność, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista, odporność na stres, opanowanie, umiejętność samodzielnego samokształcenia
  • Umiejętność posługiwania się pakietem programów biurowych MS Office
  • Predyspozycje osobowościowe: zdyscyplinowanie, obowiązkowość, rzetelność, empatia, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista, odporność na stres, opanowanie, umiejętność samokształcenia, umiejętność pracy w zespole

 

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • Wydawanie pozwoleń na budowę i rozbiórkę oraz zatwierdzanie projektu budowlanego
  • Wydawanie decyzji o przenoszeniu pozwolenia na budowę na rzecz innej osoby
  • Wydawanie pozwoleń na zmianę sposobu użytkowania obiektu budowlanego
  • Potwierdzenie wygaśnięcia decyzji o pozwoleniu na budowę
  • Rozstrzyganie o niezbędności wejścia do sąsiedniego budynku, lokalu lub nieruchomości oraz warunków korzystania z tego budynku, lokalu lub nieruchomości.
  • Rejestracja dzienników budów
  • Systematyczna obsługa elektronicznego obiegu dokumentów – EZD
  • Prowadzenie elektronicznego rejestru wniosków, decyzji i zgłoszeń - RWDZ
  • Przyjmowanie zgłoszeń o zamiarze budowy oraz wykonywania robót budowlanych nie objętych obowiązkiem uzyskania pozwolenia na budowę
  • Przyjmowanie zgłoszeń o rozbiórce nie objętej obowiązkiem uzyskania pozwolenia
  • Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem bądź odmową zgody na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych
  • Przechowywanie oraz archiwizacja dokumentów objętych pozwoleniem na budowę i rozbiórkę oraz zgłoszeniem

 

Wymagane dokumenty:

  • List motywacyjny
  • Życiorys – Curriculum Vitae
  • Kwestionariusz osobowy
  • Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku wyłonienia kandydata na ww. stanowisko pracy, kandydat przed zawarciem stosunku pracy przedkłada aktualne zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego)
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie
  • Oświadczanie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym wymagającym obsługi komputera
  • Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii
  • Kserokopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające wymagane doświadczenie zawodowe
  • Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie wraz z suplementem (tj. informacją o przebiegu studiów lub wypisem z indeksu) jeśli stanowi załącznik do dyplomu
  • Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wysokiem Mazowieckiem ul. Ludowa 15 A, kancelaria ogólna, pokój nr 6, w zamkniętych kopertach. Koperta powinna być opatrzona aktualnymi danymi adresowymi składającego wraz z nr telefonu do kontaktu z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko referenta w Wydziale Rolnictwa, Budownictwa i Ochrony Środowiska Starostwa Powiatowego w Wysokiem Mazowieckiem” w terminie do dnia 17 lutego 2025 r. włącznie do godziny 12:00 – liczy się data wpływu do urzędu. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Szczegółowe informacje oraz niezbędne dokumenty dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Wysokiem Mazowieckiem.

Aplikacja ewysmaz.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Aktualizacja: 12/02/2025 10:46
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Zaloguj się

Reklama

Wideo ewysmaz.pl




Reklama
Wróć do