
Już od przyszłego miesiąca sale obsługi klientów w poniedziałki znów będę otwarte dłużej. Od 1 lipca 2021 r. przywracamy standardowe godziny obsługi klientów we wszystkich placówkach Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
- "Klienci będą mogli do nas przyjść i załatwić swoje sprawy w standardowych godzinach od 8.00 do 15.00, od wtorku do piątku natomiast w poniedziałki Sale Obsługi będą dostępne w godzinach od 8.00 do 18.00." - informuje Katarzyna Krupicka, regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa podlaskiego.
We wszystkich placówkach do dyspozycji nadal pozostają skrzynki na dokumenty, do których można samodzielnie składać wnioski i pisma. Niepotrzebny jest wówczas kontakt z pracownikiem Zakładu. Zachęcamy również do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu i skorzystania z e-wizyt.
- "Jesteśmy dostępni przez internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz w kontakcie telefonicznym." - dodaje rzeczniczka.
Można także skorzystać z ogólnopolskiej infolinii pod numerem telefonu 22 560 16 00, która obsługiwana jest we wszystkie dni robocze w godzinach 7.00–18.00. Spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym można wyjaśnić dzwoniąc pod numer tel. 22 11 22 111, gdzie czeka konsultant obsługujący specjalną, całodobową infolinię.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.
Komentarze opinie