
Obsługa klientów w ramach usługi wideorozmowy pracownika ZUS z klientem odbywa się na zasadach obowiązujących podczas obsługi klientów w placówkach, przy zachowaniu bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych. Już od czwartku ruszają one w Białymstoku. Warto z nich skorzystać, ale również warto wiedzieć, że trzeba się do nich przygotować.
Pierwsze e-wizyty w ZUS ruszyły 19 października w siedmiu oddziałach Zakładu. Na wirtualne spotkanie możemy umówić w Warszawie, Poznaniu, Krakowie i we Wrocławiu. Od 26 października mogą z nich również korzystać mieszkańcy Chorzowa, Rybnika Sosnowca i Zabrza. W Białymstoku wideorozmowy ruszą 29 października.
- „Na e-wizytę możemy umówić się tylko do placówki ZUS, która jest właściwa ze względu na miejsce naszego zamieszkania. Płatnicy składek mogą skontaktować się z jednostką ZUS właściwą ze względu na adres ich firmy. Podczas rezerwacji podajemy swoje dane, wybieramy dzień i godzinę spotkania, a także wskazujemy temat rozmowy. Ci klienci, którzy do tej pory skorzystali z wideoporad w naszych placówkach, są bardzo zadowoleni z nowej usługi. Już namawiają znajomych do tej formy kontaktu z urzędem.” - wyjaśnia Katarzyna Krupicka, regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa podlaskiego.
W pierwszym tygodniu działania e-wizyt z nowej możliwości kontaktu z ZUS skorzystało 300 osób. Średnio połączenie online z ekspertem trwało 10 minut. Najdłuższa rozmowa zajęła 28 minut. Klienci, którzy skorzystali z takiej formy kontaktu zwracali uwagę, że usługa jest bardzo prosta, wygodna i pozwala załatwić własną sprawę w ZUS.
- „Rozmówczyni z Poznania była jedną z pierwszych klientek, która skorzystała z e-wizyty w ZUS. Jest emerytką, która nadal pracuje. Interesowała ją kwestia złożenia wniosku o przeliczenie emerytury. Z jej relacji dowiedzieliśmy się, że wszystko odbyło się płynnie, a klientka uzyskała odpowiedzi na wszystkie pytania. Po rozmowie stwierdziła, że to bardzo dobra i wygodna forma kontaktu. Zapewniała, że będzie z niej korzystać i na pewno poleci ją znajomym.” – informuje Katarzyna Krupicka.
Wszystkie osoby korzystający z e-wizyty chwalili też jakość techniczną realizowanej usługi. Jedna z obsłużonych Pań zwróciła uwagę na całkowity brak problemów technicznych, ponieważ przy takiej wideorozmowie zdarza się, że pojawiają się zakłócenia. Wszystko poszło sprawnie i nie było żadnych problemów ani z dźwiękiem, ani z obrazem.
- „Od 29 października e-wizyty w ZUS będą dostępne w kolejnych 14 oddziałach ZUS, w tym również w Białymstoku, a od 4 listopada będzie można je umówić w całej Polsce. Chcąc porozmawiać z naszym ekspertem wybierzmy prywatne, ciche miejsce z neutralnym tłem, np. jasną ścianą. Do tego celu wykorzystajmy urządzenie z kamerą, np. komputer, laptop, tablet lub telefon.” - dodaje rzeczniczka.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.
Komentarze opinie