
31-letnia mieszkanka powiatu wysokomazowieckiego zamówiła dwie tony pelletu przez Internet. Niestety, po opłaceniu transakcji, kontakt ze sprzedającym urwał się.
Do wysokomazowieckich policjantów zgłosiła się mieszkanka naszego powiatu, która została oszukana podczas zakupu pelletu przez Internet.
- Z relacji 31-latki wynikało, że na jednym z portali ogłoszeniowych wraz z mężem znalazła atrakcyjną ofertę sprzedaży opału. Kobieta skontaktowała się ze sprzedającym za pośrednictwem komunikatora i zamówiła dwie tony pelletu za blisko 2 000 złotych. Zamówienie miało zostać dostarczone do 5 dni roboczych. W ustalonym terminie towar nie dotarł jednak pod wskazany adres. Kobieta próbowała jeszcze skontaktować się ze sprzedającym, ale ten nie odpisywał na wiadomości, a następnie zablokował kontakt na komunikatorze - relacjonuje oficer prasowa KPP w Wysokiem Mazowieckiem asp. szt. Anna Zaremba.
Policja przestrzega i przypomina, aby uważać na tzw. „super okazje” i "promocje", które mogą się okazać kolejnym chwytem oszustów.
- Sprawdzajmy opinie o sprzedawcach, pamiętajmy, że zapłatę za towar możemy dokonać również bezpośrednio podczas jego odbioru, szczególnie jeśli dokonujemy zakupu na wysoką kwotę - przypomina asp. szt. Anna Zaremba.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.
Komentarze opinie