Reklama

"Chcę skończyć to, co zacząłem" - Jarosław Siekierko ponownie zawalczy o fotel burmistrza Wysokiego Mazowieckiego

Już w pierwszą niedzielę kwietnia pójdziemy do urn wyborczych, by wybrać prezydentów miast, burmistrzów, wójtów oraz radnych. W Wysokiem Mazowieckiem o kolejną kadencję będzie ubiegał się urzędujący burmistrz - Jarosław Siekierko.

Podczas ostatniej sesji Rady Miasta Wysokie Mazowieckie (30.01.) urzędujący burmistrz Jarosław Siekierko oficjalnie zapowiedział, że będzie ubiegał się o reelekcję.

 

- Ja mogę jeszcze jedną kadencję startować, pozwala mi na to prawo. I zamierzam wystartować, żeby dokończyć wiele tych inwestycji, które już są zaczęte - mówił podczas sesji burmistrz Jarosław Siekierko.

 

Jarosław Siekierko funkcję burmistrza Miasta Wysokie Mazowieckie pełni od 1998 roku. W poprzednich wyborach samorządowych nie miał żadnego kontrkandydata.

 

Wybory samorządowe odbędą się 7 kwietnia br. Ewentualna druga tura zostanie przeprowadzona 21 kwietnia. Przy urnach będziemy wybierać prezydentów miast, burmistrzów, wójtów, a także radnych do rad gmin bądź miasta, powiatu oraz sejmiku województwa.

Aplikacja ewysmaz.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    Mieszkaniec - niezalogowany 2024-02-05 18:11:30

    Czyli dalej Wysokie Mazowieckie nie będzie się rozwijać jak pan zostanie

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Wysokomazowiecczanin - niezalogowany 2024-02-05 23:20:11

    ... a co byś chciał... oprócz Lidla?

    • Zgłoś wpis
  • bicZ - niezalogowany 2024-02-22 21:49:09

    Może metro? Lotnisko? Co chcecie rozwijać? Miasto czyste, zadbane.

    • Zgłoś wpis
  • witek - niezalogowany 2024-02-22 21:55:34

    A co nowy przyjdzie i nagle nastąpi ożywienie? Może zacznie się złoto wydobywać z rzeki Brok albo zrobi się kopalnie węgla. Człowieku zejdź na ziemię. Miasto jest bardzo zadbane, nie jest jakoś strasznie zadłużone. Ulice schludne. Kiedyś znajomy z łap przyjechał i powiedział że tutaj chce się wyjsc na zewnątrz bo u nich to szaro i ponuro.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Krysu - niezalogowany 2024-02-05 18:12:44

    Mógłby w końcu zgodzić się na tego Lidla w Wys-Maz, ale na pewno nie zgodzi się. Tak więc każdy kto chce Lidla w Wys-Maz niech wie, że podczas następnej kadencji obecnego burmistrza tego sklepu u nas w mieście nie będzie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mieszkaniec 2 - niezalogowany 2024-02-05 18:13:08

    Taka prawda

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mieszkaniec - niezalogowany 2024-02-05 18:23:16

    Nie pozwala na Lidla? A niby jak prywatnemu inwestorowi nie można pozwolić na otwarcie sklepu? Czyli dla macdonalda, Ikeai, kauflanda, castoramy, aldika, i innych tez nie pozwala ? To już jest wola inwestora, kupujesz działkę i budujesz.. Jarek, masz mój głos ! Czekam na zalew i inne atrakcje !

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Krysu - niezalogowany 2024-02-05 18:34:33

    No właśnie nie pozwala i każdy zwykły mieszkaniec naszego miasta to wie. Po prostu uwziął się na tę sieć i jak ludzie mówią w naszym mieście "za mojej kadencji nigdy on nie powstanie ". A mógł powstać już dawno (wtedy co w Zambrowie) na Ludowej. Ostatnio miał powstać przy rondzie na Zambrów. Ale jest blokowany przez burmistrza i mazowieckich "byznesmenów" ;) Nasze miasteczko jest małe i takie wieści szybko rozchodzą się. Wystarczy zapytać się zwykłego mieszkańca dlaczego nie ma u nas Lidla? .....jaka jest odpowiedź??? Bo burmistrz nie zgadza się!!! Niby chce rozwoju miasta a "sklepowo " u nas jest zadupie, że aż wstyd że to bogate miasto powiatowe. Nawet wioski obok mają lepsze sklepy spożywcze. A u nas kilka rządzi.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Mieszkaniec - niezalogowany 2024-02-05 19:28:06

    Jak czytam, że u nas jest „sklepowe zadupie” a głównym powodem tego jest Burmistrz 10-tysięcznego miasteczka który uwziął się na globalną markę sklepów, mającą swoje sklepy w całej Europie, i to on sam jest w stanie zablokować Lidla. To myśle ze jedyne „zadupie” jakie u nas jest to te umysłowe.

    • Zgłoś wpis
  • Krysu - niezalogowany 2024-02-05 19:36:15

    10 tys. to nigdy nie przekroczyliśmy, a obecnie to nie wiem czy nawet 9 mamy. Tak "prężnie" rozwijamy się ;) Ale jak nawet nie ma konkurencji sklepowej tylko klika rządzi, a zwykły mieszkaniec nie ma wyboru.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Pani Fajna???? - niezalogowany 2024-02-05 19:20:59

    Przestańcie ludzie pierdzielić bzdury że miasto się nie rozwija. Bo właśnie dzięki obecnej władzy dzięki ciężkiej pracy i dobremu zarządzaniu miasto pięknie się rozwija pod każdym względem. A wszystkim dogodzić się nie da. Nie podoba się tu wyjeżdżać do innych miast droga wolna. Brawo panie Burmistrzu! Lepszego kandydata to miasto nie będzie miało.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Emeryt - niezalogowany 2024-02-05 20:18:41

    Co tu się rozwija pani ? Nie wpuszczają żadnych zakładów żeby tu powstawały młodzi mam nadzieję że nie pozwolą żeby tak było dalej

    • Zgłoś wpis
  • Janeck - niezalogowany 2024-02-05 20:27:07

    "Emeryt" to prawda. Burmistrz żadnego zakładu pracy tu nie przyciągnął. Bazowanie na tylko Mlekovicie może źle skończyć się. Z wielką korzyścią dla mieszkańców byłaby konkurencja miejsc pracy.

    • Zgłoś wpis
  • Z drugiej strony - niezalogowany 2024-02-05 22:02:20

    PiS się skończy to i burmistrza moc sprawcza się skończy, i starosty, taka prawda

    • Zgłoś wpis
  • Podlasiak - niezalogowany 2024-02-06 10:32:59

    Dokładnie, mi bardzo nie podobało się wieczne kolesiostwo, przekręty i ustawki w Wysokiem i wyjechałem. Powrotu na pewno nie planuje i nie tęsknie. Miejsce rozliczania podatków też zmienione. Dopóki nic nie zmieni się w mentalności tego wysokomazowieckiego grajdołka to sukcesów nie wieszczę.

    • Zgłoś wpis
  • waldek - niezalogowany 2024-02-22 21:58:30

    W Białymstoku się rozwija? W łapach się rozwija? Nie oszukujmy się to nie stolica gdzie idą inwestorzy - to wschód .Na swoje możliwości miasto dobrze się rozwija. I oby tak dalej

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Xxx - niezalogowany 2024-02-05 19:46:30

    Tylko Biedronki rosną jak grzyby po deszczu.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Krysu - niezalogowany 2024-02-05 19:50:17

    Dokładnie! Po huka nam 3 biedronka??? Lidl przydałby się, to i to niepolskie jak coś ;) Zresztą nawet polskiego Dino u nas nie ma hmmm

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    :) - niezalogowany 2024-02-05 20:00:03

    Dino ma powstać, :)))

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Krysu - niezalogowany 2024-02-05 20:03:44

    Ta, ciekawe gdzie. Prędzej powstanie w Plewkach czy Gołaszach niż u nas. U nas tylko "lokalne byznesmeny mogo"

    • Zgłoś wpis
  • Pawcio - niezalogowany 2024-02-05 21:50:07

    Biedronki będą dwie na Jagiellońskiej mają zamknąć

    • Zgłoś wpis
  • Krysu - niezalogowany 2024-02-05 21:57:01

    Na Jagiellońskiej wcale nie będą zamykać. Za dobre miejsce, w centrum.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Budowlaniec - niezalogowany 2024-02-05 21:28:33

    Tak czytam te komentarze i się zastanawiam, czy któryś z was kiedy coś budował? To starostwo wydaje pozwolenie na budowę, co burmistrz ma do tego? Twierdzicie, że blokuje...jako budowlaniec z kilkunastoletnią praktyką jestem ciekaw jak może blokować? Bardzo proszę o wyjaśnienie...chętnie się czegoś nowego dowiem.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Krysu - niezalogowany 2024-02-05 21:36:33

    Blokuje kupno ziemi lub wpływa na wycofanie się. Przy rondzie na Zambrów miała powstać taka galeria jak w Łapach z Lidlem. Inwestor dał nawet zadatek i..... nagle wycofał się hmmm

    • Zgłoś wpis
  • Inwestor - niezalogowany 2024-02-05 21:50:20

    Wystarczy że zmieni przeznaczenie gruntów i już jest pozamiatane drogi kolego też ja jestem budowlańcem i wiem co się tam u was dzieje

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Budowlaniec - niezalogowany 2024-02-05 21:43:25

    Zapytałem czy kiedyś cos budowałeś...jakbyś mógł odpowiedzieć. Jak Burmistrz może blokować sprzedaż ziemi?? Z tego co wiem to przy rondzie są słabe warunki gruntowo-wodne.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    zorientowany - niezalogowany 2024-02-05 21:44:49

    Boże Jedyny, co to za szczęśliwe miasto - największy problem mieszkańców, że nie ma Lidla - cyrk. Ciekaw jestem, czy Ci którzy poruszają ten temat prowadzili kiedyś jakąś firmę. Po wpisach widać , że nie! Jak chcesz prowadzić działalność gospodarczą w tym przypadku "Lidla" kupujesz lub wynajmujesz działkę lub lokal. Robisz wpis do rejestru przedsiębiorców i działasz. Burmistrz nic do tego nie ma!!! Czy jak ktoś z Was otwierał usługi spawalnicze, zakład pogrzebowy, kebaba, sexschop itp. to szedł po zgodę do Burmistrza NIE!!! Z tego słyszałem, to LIDL miał zamiar kupić działkę od podajże od Państwa Zgierun przy wylocie na Zambrów, ale widocznie jakoś się nie dogadali. Z drugiej strony miasta przy Orlenie tez był przetarg na działkę i LIDL nawet nie wystartował. Drugi problem, że nie ma dużego zakładu pracy konkurencyjnego dla Mlekovity. Narodzie kochany który przedsiębiorca będzie pchał się do miasta gdzie bezrobocie jest najniższe w województwie, a wynagrodzenia bardzo wysokie. Jeżeli ma zatrudnić dużą liczbę osób i np. jakąś produkcję to pójdzie np. do woj. warmińsko-mazurskiego gdzie bezrobocie 17%, a nie 5% jak w mazowiecku. I w ludziach będzie przebierał, a nie się prosił żeby przyszli do pracy. KONIEC PROBLEMÓW;-) Pozdro 600 Jak nic tylko głosować na Jarka

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Krysu - niezalogowany 2024-02-05 21:51:18

    Każdy u nas wie, że burmistrz blokuje Lidla, tylko on i jego lizusy tego nie powiedzą. A z drugiej strony dlaczego z roku na rok spada liczba mieszkańców??? Większa niż w miastach z wyższym bezrobociem

    • Zgłoś wpis
  • Teresa - niezalogowany 2024-02-05 22:10:06

    A gdzie ty tu masz wysokie zarobki zejc na ziemię człowieku ? Miasto powiatowe nie które gminy w naszym powiecie mają więcej zakładów produkcyjnych człowieku po drugie co tu jest dla młodzieży nie ma nic no sorry jest ławeczka hehehehehehe

    • Zgłoś wpis
  • Czarny Rysiek - niezalogowany 2024-02-06 13:41:03

    Ogólnie to się zgadzam z faktem o zakładaniu działalności gospodarczej i brakiem motywacji do powstania Lidla przez zarząd tego inwestora. Nie uważam tego jednak za największy problem miasta, które przez ostatnie lata pomimo powstania nowych domów i bloków to ewidencyjnie liczba mieszkańców maleje. To, że w mieście jest zakład, który traktuje ludzi jak parobków i udaje, że płaci to też fakt i tylko dzięki niechcianym emigrantom jakoś funkcjonuje. Dopóki w mieście nie zaczną traktować ludzi normalnie i płacić uczciwe stawki nic się nie zmieni. Młodzi będą wyjeżdżać za granicę lub do większych miast a w mieście będą osiedlać ludzie z sąsiednich miejscowości, których wspierają finansowo rodziny. Za taką sytuację oczywiście odpowiada obecny burmistrz Jarosław Siekierko, który przez ostatnie 20 lat nie zadbał aby rozwinąć miasto pod inwestycje. Jak powstałaby firma, która dobrze płaci ludzie za pracą przyjechali do naszego miasta. Można też było tworzyć firmy miejskie tylko do tego trzeba chęci i więcej myślenia o mieście a nie własnych interesach.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Budowlaniec - niezalogowany 2024-02-05 22:02:23

    Krysu prosiłem żebyś odpowiedział na moje pytanie czy coś kiedyś budowałeś, ale widać, że musisz chyba to przemyśleć. Powiedz proszę jak burmistrz blokuje budowę LIDLA w Mazowiecku jako budowlaniec jestem bardzo ciekaw.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Krysu - niezalogowany 2024-02-05 22:05:01

    Nie jestem budowlańcem, a całą resztę napisałem powyżej. Przeczytaj jeszcze raz jak coś ;)

    • Zgłoś wpis
  • wujeksamozlo - niezalogowany 2024-02-22 21:52:38

    Popieram. Burmistrz akurat nic do tego nie ma. Kto Ci bajek na opowiadał że cokolwiek blokuje???

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Budowlaniec - niezalogowany 2024-02-05 22:15:19

    Czyli Krysu bez obrazy nie masz za bardzo wiedzy w tym temacie a wydajesz opinie. Powiem Ci jeszcze raz Burmisztrz nie ma nic do budowy, a ni do tego , ktoś chce sprzedać działkę czy nie. tak na marginesie idąc Twoim tokiem myślenie.... ja bym chciałem żeby w Mazowiecku powstał tor formuły 1...to jeśli nie powstanie to wina Burmistrza? nie musisz odpowiadać.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Krysu - niezalogowany 2024-02-05 22:24:13

    Każdy wie, że tu rządzi klika i blokuje wiele inwestycji. Toru formuły 1 to nie ma nigdzie w Polsce. A Lidl jest nawet w mniejszych miejscowościach i to wcale nie znajdujących się przy dużych aglomeracjach. Więc Twój przykład trochę nieprzemyślany ;) A zresztą sam Lidl twierdzi, że jest zainteresowany naszym miastem. Ale dziwnym zbiegiem okoliczności nagle coś nie wypala hmm

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Budowlaniec - niezalogowany 2024-02-05 22:44:14

    Przykład z torem był po to żeby zobrazować Tobie, że burmistrz nie ma nic do budowy LIDLA, ale widać, że nie pomogło. Twierdzisz, że LIDL jest zainteresowany, więc skoro jesteś tak blisko Lidla i tyle wiesz to może nareszcie powiesz jak burmistrz blokuje budowę LIDLA w Mazowiecku? Tylko konkret....a nie, że na mieście mówią.... bo to poziom przedszkola. Merytorycznie proszę.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Krysu - niezalogowany 2024-02-06 15:54:08

    Każdy u nas w mieście wie jak jest. Potrzebna po prostu zmiana, bo te miasto m.in. przez takie rzeczy traci mieszkańców. Bo dla nich konkretnie to mało robi się. Robi się pod siebie ;)

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Eryk - niezalogowany 2024-02-05 23:22:54

    Panie Burmistrzu! Samo wystartowanie w wyborach nie pozwala na dokończenie inwestycji. Trzeba jeszcze wygrać te wybory no i skończyć inwestycje , które zostały zaczęte . Natomiast na sesji Rady Miasta nie uprawia się polityki. Nie ma ludzi niezastąpionych. A nie pomyślał Pan ,że mieszkańcy wybiorą innego Burmistrza , który również dokończy inwestycje , które Pan rozpoczął i zacznie nowe i może zrobić to lepiej od Pana ?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Czarny Rysiek - niezalogowany 2024-02-06 13:49:06

    Oglądałem ostatnią sesję Rady Miasta niestety masz rację co kolwiek zaczyna mówić to muszą być wstawki do rządu i polityki krajowej. Na proste pytanie o planowane inwestycje opowiada o całej historii jego rządzenia. Najlepszy był radny Murawski, który daje pytania promujące w stylu " co pan burmistrz może jeszcze zrobić aby wygrać wybory" widać takie były ustalenia na wspólnym wyjeździe do Warszawy na marsz milionerów.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Karol - niezalogowany 2024-02-06 06:29:15

    Maz to taka wioska pracownicza jak Prypeć przy Czarnobylu :)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    PRACOWNIK- BYŁY - niezalogowany 2024-02-06 11:34:51

    O CO WY SIĘ TAK KŁÓCICIE? MLEKOVITA WYBUDOWAŁA U SIEBIE MARKET WIĘC LIDL NIE POTRZEBNY MOŻNA TAM KUPIĆ WSZYSTKO MIĘSO BUTY NABIAŁ KOSZULE RAJSTOPY ITD. CENY BARDZO NISKIE.TAM KUPUJCIE.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Motyka - niezalogowany 2024-02-06 15:15:01

    Obecny Burmistrz rządzi już ponad 25 lat i nie zdążył wybudować wielu dróg w mieście i nie mówię tu o nawierzchni asfaltowej z pełną infrastrukturą techniczną tylko minimum o nawierzchni żwirowej, aby móc dojechać i dowieść towar na budowę domku jednorodzinnego, a tak to muszą się taplać w błocie i w półmetrowych koleinach (np. ulica Wiosenna - wiem bo próbowałem tam dostarczyć towar na budowę), ale za to Pan Jarosław Siekierko zdążył wybudować piękną drogę pod lasem prowadzącą do trzech domów w tym dwóch do swoich synków oświetloną jak pas startowy na lotnisku. I on śmie jeszcze mówić, że musi coś dokończyć. Po prostu wstyd i żenada. No chyba, że planuje jeszcze do innych swoich posiadłości wybudować drogi, ale my takiego "burmistrza" nie chcemy, co martwi się tylko o swój portfel. Najwyższy czas na zmianę!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Wysokomazowiecczanin - niezalogowany 2024-02-06 17:19:31

    Która to ulica Wiosenna

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Urzędnik Urzędu Miasta - niezalogowany 2024-02-06 16:09:59

    Szanowny Panie. Na ulicę Wiosenną ten zły Burmistrz oraz na całe to osiedle mieszkaniowe dostał 12,6mln zł. Będzie ogłoszony przetarg na budowę w 2024r.Trzeba się cieszyć że jeszcze ktoś sie chce budować w mieście.Przy tej ulicy został zrobiony podział działek gdzie miejscowa firma budowlana/p.Borysa/będzie budować domy.To tylko w Wysokiem jest tak że uzbraja się ulice przed wprowadzenie.Dla tej Pani o której Pan pisze miasto również budowało wodę i równało drogę. Proszę ją o to zapytać.Z wyrazami szacunku.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • P. Emil - niezalogowany 2024-02-06 16:52:53

    Widać, że pan burmistrz nie śpi i czuwa nad komentarzami. Wszyscy baczność!

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ani Stefek ani Wandzia - niezalogowany 2024-02-06 19:41:03

    Mnie najbardziej denerwuje kiepski transport publiczny i zamknięcie miasta na świat, jeśli nie ma się samochodu. Do Szepietowa nie ma jak dojechać - tylko w dni robocze autobus szkolny (w żaden sposób niepasujący do ruchu pociągów), a z miasta, które za duże pieniądze odnowiło dworzec PKS, praktycznie nie jeździ żaden autobus dalekobieżny poza Białymstokiem. Kiedyś były po 3 kursy dziennie do Warszawy, dziś nie ma ani jednego - mimo że Burmistrz obiecywał, że doprowadzi do wznowienia połączenia ze stolicą. Warto może poszukać przykładów w innych regionach? Na zachodzie Polski normą jest, że w miastach, w których nie ma stacji kolejowej, organizowany jest dowóz pasażerów autobusami do najbliższej stacji, czy to przez samorząd, czy przez samą spółkę kolejową. Czy to naprawdę taki koszt puścić autobus do Szepietowa dwa razy dziennie skorelowany z ruchem pociągów Warszawa-Białystok (także, a może przede wszystkim w weekendy i święta) przez miasto, które rzekomo tak wysoko stoi w rankingach zamożności? Obecnie mamy niby tylko kilka km do stacji, ale dla wielu ludzi de facto jest to to samo, jak gdyby to było i kilkadziesiąt km, bo nie mają jak tam dotrzeć. Nie wiem, czy jest jakaś bardziej wykluczona komunikacyjnie stolica powiatu w regionie aniżeli Wysokie. Władza musi zrozumieć, że miasto się starzeje, a ludzie starsi nie są tak mobilni i nie zawsze dysponują samochodami, wykluczenie komunikacyjne będzie coraz silniej oddziaływać na lokalne społeczeństwo, co już powoduje, że wiele osób starszych woli przenieść się do dzieci do Warszawy czy Białegostoku, bo nie ma wygodnych możliwości częstych dojazdów transportem publicznym, przez co miasto traci ich jako konsumentów, płatników PITu itd.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Bob - niezalogowany 2024-02-07 21:21:56

    Tak to prawda. Dlaczego Wys Maz nie wykorzystuje najważniejszej linii kolejowej w pln wsch Polsce, czyli Rail Baltica. Można byłoby puścić busa który jeździłby do stacji w Szepietowie. Np. Od dworca PKS, mógłby zatrzymywać się np. Na ludowej A nawet jeszcze w innym miejscu po drodze, taki mini MPK (po co te przystanki na alei i obwodnicy hmm). I dopasowany byłby do odjazdów i przyjazdów pociągów (czekał na pasażerów A nie uciekał ;) Niedługo pociągi mają tam rozwijać 200km. Bogate miasto mogłoby zatrudnić kierowcę (lub kierowców) , który kursowałby 8h (lub więcej).Tych pociągów jest bardzo dużo. Też weekendy . Dodatkowo powinna być ścieżka rowerowa do Szepietowa. Najlepiej w prostej linii do stacji, to tylko 4km :) No ale taki bus dopasowany do jazdy pociągów na tak ruchliwej trasie kolejowej to naprawdę super sprawa i aż dziw że tego nie robi się

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Motyka - niezalogowany 2024-02-06 19:44:51

    Odpowiedź do osoby podszywającej się pod Urzędnika Miasta Wysokie Mazowieckie, bo niemożliwe, żeby to napisał urzędnik, bo urzędnik zna przepisy w tej kwestii. Podłączenie budynku mieszkalnego na terenie miasta do sieci wodociągowej to nie jest żadna łaska tylko ustawowy obowiązek. A tak zupełnie po ludzku, chyba nikomu nie trzeba tłumaczyć, że bez wody nie da się żyć - to wiedzą nawet dzieci. Proszę zapytać właścicieli niezabudowanych działek przy ulicy Wiosennej i przy innych ulicach na których brak jest wytyczonej i utwardzonej drogi - ile czekali lub jeszcze czekają na jakikolwiek ruch "burmistrza" w tej sprawie. Na ulicy Wiosennej ludzie czekają już 12 lat, więc proszę nie mydlić ludziom oczu przed wyborami, że dostaliście dofinansowanie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    mieszkaniec wiosennej - niezalogowany 2024-02-06 23:35:00

    Kilka lat temu na ulicy Wiosennej działkę kupiłem od Pana Sienickiego. Od kilku lat podajże mam też asfalt i wszystkie media. Nie jest więc prawdą, że nie można tam dojechać. Na przedłużeniu tej ulicy w tamtym roku wybudowała się pani pracująca chyba w mlekovicie. Do wykonania został kawałek drogi do niej, ale ma też wszystkie media z tego co widzę. Sytuacja tam z dojazdem jest ok, także proszę nie mieszać mieszkańców wiosennej do jakiegoś sporu. Co chcieliśmy to Urząd Miasta nam zrobił zgodnie z ustaleniami i zapowiedziami

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Mieszkaniec szpitalnej - niezalogowany 2024-02-07 09:55:22

    Brawo za szczerość!

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    użytkownik ul. Wiosennej - niezalogowany 2024-02-07 11:40:52

    Burzę z ulicą Wiosenną wywołał Pan "Motyka" który być może pierwszy i ostatni raz przemierzył tę drogę dostarczając towar na budowę. Mieszkańcy ulicy Wiosennej od dawna mają asfalt i wszelkie potrzebne do egzystencji media. Kilka działek przy Wiosennej ma nowych właścicieli, którzy wiedzieli co kupują.... wiedzieli że nie ma asfaltu ale kiedyś będzie. I tak zapewne się niebawem stanie bo widziałem plany na stronie UM Wysokie Mazowieckie. Jako właściciel jednej z działek przy ulicy Wiosennej proszę skierować dyskusję na inne oby "merytoryczne" tory bo na Wiosennej większych kłopotów nie ma. Jednym z kłopotów jest założenie gazu ziemnego do działek poza asfaltem ale to nie jest wina Burmistrza tylko szeroko pojętego "gazownictwa".

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Motyka - niezalogowany 2024-02-07 13:35:45

    Mi nie chodziło o ulicę Wiosenną tylko o dużą część ulic należących terytorialnie do Miasta Wysokie Mazowieckie, zwłaszcza na obrzeżach miasta. Ulica Wiosenna została podana przeze mnie dlatego, że znajduje się stosunkowo w bliskiej odległości do ulicy ..., no właśnie jak się nazywa ta ulica, która chyba nie posiada jeszcze nazwy, jest odnogą od ulicy Obrębskiego i stanowi autostradę do domów synków obecnego "burmistrza". Jeśli nie posiada nazwy to proponuję nadać nazwę ulica Rodziny Siekierko albo ulica Siekiery i Motyki. Było to tzw. postawienie na osi czasu obu tych ulic od momentu budowy pierwszego domu do wykonania pełnej infrastruktury technicznej. Dlaczego żaden urzędnik i mieszkaniec nie odniósł się do tej kwestii, tylko wszyscy nabrali wody w usta - jest to celowy atak i odwrócenie uwagi. Czy ten urzędnik był na tej nowej ulicy i jeszcze na innych zaniedbanych ulicach miasta?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Adam - niezalogowany 2024-02-07 17:10:31

    Jakich?, proszę o konkrety a nie kłamstwa jak w przypadku Wiosennej

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Włodek - niezalogowany 2024-02-07 18:42:12

    Potwierdzam, to nie są kłamstwa tylko niewygodna dla niektórych osób prawda. Brawo za odwagę, bo wiele osób ma coś do powiedzenia, tylko zwyczajnie się boi. To jest zamordyzm - typowy dla PIS-u.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Do Motyki - niezalogowany 2024-02-07 20:35:34

    Sugerujesz, że w mieście robione są ulicę tam gdzie mieszka Burmistrz lub jego synowie... zróbmy mały test, widzę, że jesteś fachowcem od ulic więc nie będzie dla Ciebie problemu. Ostatnio były robione lub są robione: 3 obwodnice, osiedle południe, ulica przy stadionie, osiedle przy ogródkach działkowych to tylko kilka z inwestycji. Proszę powiedz, w którym miejscu przy tych ulicach burmistrz lub jego synowie mają działki lub coś budują.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Jarosław - niezalogowany 2024-02-07 22:10:53

    Każdy wie, że budowa tej ulicy dla synów Pana Burmistrza była priorytetowa dla każdego mieszkańca miasta Wysokie Mazowieckie. To nic, że ludzie na tej ulicy prostopadłej do Ludowej (przy kwiaciarni Rzymskich) od 2 lat w błocie po kolana do domów chodzą. Z całą pewnością nie przeszkadza im, że powstała piękna droga do budujących się domów. A że to przypadkiem trafiło na synów Pana Burmistrza to ja przynajmniej "nie widzę" to żadnych sprzecznych sygnałów z polityką społeczno-gospodarczą statutu naszego miasta. Może za jakiś rok czy też dwa lata ktoś tam zamieszka, to przecież nic złego. Przynajmniej droga nie będzie się niszczyła. Ps. widzę w tym także i plusy. Jako szczęśliwy ojciec trójki dzieci, będę kierował się na tą drogę z dziećmi uczyć ich jeździć na rolkach. Bo to może nie jest droga publiczna, tylko obiecywany kiedyś skatepark dla dzieci.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    poklepniczka pana burmistrza - niezalogowany 2024-02-07 21:49:47

    Ludzie jak Wy możecie pisać takie rzeczy o panu burmistrzu. To przecież jest bardzo dobry gospodarz naszego miasta. Po pierwsze to nie burmistrz wybudował drogę dla swoich synków, tylko my wszyscy mieszkańcy na to się złożyliśmy. Pan burmistrz wydał tylko pieniądze w dotacji (a tam przecież nie napisali że to droga dla synków), dołożył troszkę z naszych podatków, rada miasta to zatwierdziła i jest piękna droga. To nic że na noc gaszone są latarnie na niektórych ulicach. Te najpiękniejsze są przecież stale oświetlone (czasami również i w dzień). Brawo panie burmistrzu. Sercem jestem przy panu.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Emil - niezalogowany 2024-02-07 21:55:41

    Jeżeli chodzi o tę ulice do domów synów Burmistrza, to z tego co mi wiadomo Borys kupił tam działki kilka lat temu, na długo przed budowa drogi.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Zbyszek - niezalogowany 2024-02-07 22:44:24

    Czy ktoś wie dlaczego w pierwszej kolejności wybudowano ulicę do domów "Siekierków", a inne drogi dojazdowe toną w błocie? Chodzi mi o drogę do mieszkań przy ulicy Ludowej (chyba to ulica Mościckiego). Tam od 3 lat miasto miasto nie jest w stanie wybudować drogi, a ludzie tam mieszkający zmieniają buty na gumiaki, by dojść do domów. Podobno przez brak środków w budżecie miasta. Dopiero jak zaprzyjaźniony władzom miasta Rogowski Development rozpoczął budowę bloku przy tej ulicy to coś się ruszyło. Hmm... cena mieszkań przy drodze z błota nie wpłynęłaby korzystnie na sprzedaż mieszkań. Trza więc pomóc koleżkom .... Tylko dlaczego nie dało się tego zrobić wcześniej? Zwykli ludzie zamieszkujący te domki z całą pewnością nie są na tyle ważni, by wybudować im drogę. Mam nadzieją, że wyborcy to docenią.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Ten pozytywnie nastawiony - niezalogowany 2024-02-07 22:53:41

    Budują zle, nie budują tez zle.. Niektórzy umieją tylko krytykować. A wczoraj przejeżdżałem obok ulicy Mościckiego widzę bardzo duże postępy! Kolejna droga już niedługo zrobiona!

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ks. Adam - niezalogowany 2024-02-07 23:30:26

    "Chcę skończyć to, co zacząłem" - Jarosław Siekierko A nie lepiej Panie Burmistrzu "zacząć od skończenia" posługi mieszkańcom naszego miasta. Uważam, że przez blisko 26 lat udało się Panu zrobić naprawdę wiele dobrego dla naszego miasta. Z całą pewnością może czuć się Pan spełniony na zaszczytnie piastowanym stanowisku Burmistrza Miasta Wysokiego Mazowieckiego. Może jednak warto przemyśleć wszystko, udać się na należycie zapracowany urlop i podjąć decyzję o nie kandydowaniu ponownie na urząd Burmistrza. Wierzę, że tak jak dobre wino, które z każdym rokiem dojrzewa i staje się lepsze, tak i Pan wraz z wiekiem słusznie uzna, że warto "ze sceny zejść" z podniesioną głową. Przy obecnym układzie politycznym panującym w Polsce, Pana powiązanie z elitą Kaczyńskiego z całą pewnością nie wpłynie pozytywnie na rozwój naszego miasta. Bizancjum Pana władzy rozpostarte nad mieszkańcami Wysokiego Mazowieckiego, nie będzie już miało wystarczającej siły dla uzyskania środków publicznych dla dalszych inwestycji, a może również i tych już przez Pana rozpoczętych. Dlatego tez w imieniu własnym, jak i głęboko w to wierzę większej części mieszkańców naszego miasta proszę Pana (jeżeli oczywiście zależy Panu na dalszym rozwoju miasta Wys. Maz.), by pozwolił Pan podjąć rękawice do rządzenia miastem innemu kandydatowi. Może młodość, świeżość, elokwencja, a nawet i odrobina konstruktywnej nonszalancji pozwoli miastu, a przede wszystkim jego mieszkańcom na przysłowiowy "kopniak w przód" do rozwoju i stworzenia czegoś nowego. Tego właśnie Panie Burmistrzu oczekujemy od Pana, licząc na Pana zrozumienie i nie zapominając przy tym o Pana zasługach dla naszego miasta. Czekamy więc na nowych kandydatów. Z wyrazami szacunku ....

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    mauczyciel muzyki - niezalogowany 2024-02-07 23:40:36

    Panie Burmistrzu, nie martwi się Pan tą krytyką. Ja, jakbym był burmistrzem, to też bym wybudował drogę za kilka baniek swoim synom. A co ... skoro mam taką władzę. Nie patrzyłbym co mówią inni rozczarowani i jak się z tego powodu czują. Hmm... Sęk w tym, że nie mam synów .... Ale wszystko przecież przede mną ;-)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Bucik - niezalogowany 2024-02-08 09:05:48

    Skoro w naszym mieście jest zdaniem Pana Burmistrza tak dobrze, że nie ma potrzeby zmian - to dlaczego w hurtowni spożywczej Pana Siekierki 95% załogi zarabia poniżej średniej krajowej. A nie pomyślał ktoś, że brak bezrobocia nie jest spowodowany tak wielkim dobrobytem, tylko brakiem miejsc pracy za godziwe pieniądze. Młodzi ludzie z roku na rok uciekają z miasta, w którym brak jest perspektyw na przyszłość o czym świadczy zmniejszająca się ilość mieszkańców (publikacja GUS). Ściągnięcie nowych inwestorów i stworzenie miejsc pracy ściągnie ludzi do miasta, wpłynie pozytywnie ja jego rozwój, a przede wszystkim konkurencja na rynku pracy wpłynie na wzrost zarobków dla mieszkańców Wys.Maz. A na tym chyba najbardziej nam zależy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Bartosz - niezalogowany 2024-02-08 09:53:17

    Jeżeli chodzi o drogę - ulicę Mościckiego to mieszkam to właśnie tam mieszkam. Droga ta od Al. Niepodległości do budowanego bloku jest praktycznie gotowa. Stoją tam krawężniki, brakuje tylko asfaltu. Od ulicy Ludowej w dalszym ciągu tak jak ktoś wcześniej pisał jest jedynie błoto. Nie wiem kto tu widział postęp w pracach. Żadne prace nie są prowadzone, nawet szpadla nie widać, chyba że utonął w tym błocie. My mieszkańcy drugi rok nie mamy jak dojechać do domów, bo prace rozpoczęto od końca. Bo dojazd na budowę do Rogowskiego jest przecież ważniejszy. Do tego w zeszłym tygodniu chodzili ludzie z wodociągów i mówili, że będą nam parkingi pod domami rozbierać i będziemy mogli wjeżdżać domy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Inżynier - niezalogowany 2024-02-08 20:57:54

    Bartoszu, pomyśl szczerze.. Jak mieszkańcy ulicy Mościckiego mieliby przejechać jeżeli firma budowlana zaczęłaby wykopy pod instalacje ziemne od strony ul.Ludowej, a tak mają wybudowany objazd nową drogą do tzw. małej obwodnicy. Czy jak buduje się mosty to burzy się stary most i od razu buduje się nowy, a przez 1,5 roku nie ma przeprawy? Nie, najpierw buduje się most zastępczy aby przejazd był zachowany. Rozumiem wszystkich mieszkańców niedogodności związane z budową, ale to jest czasowy etap, najważniejsze, ze droga powstaje i z tego trzeba się cieszyć a nie szukać złośliwości i błędów. Pozdrawiam i miłego wieczoru!

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Bartosz - niezalogowany 2024-02-08 21:42:46

    Panie Inżynierze.... Z podziwem odczytałem to co Pan napisał. Chyba jednak nie posiada Pan tego tytułu, którym się Pan podpisuje. Drogę można dudowac odcinkami, niezależnie oczy z jednego końca czy też z drugiego, a nawet od środka. Akurat tę drogę zaczęto budować od wiosny przez lato gdy było sucho od strony Al. Niepodległości. Przez ten czas od ul. Ludowej nie były prowadzone żadne pracę. Dopiero w grudniu gdy już było mokro rozpoczęto pracę z kopaniem wodociągu i kanalizacji. Utwardzony przejazd do domów został zniszczony i droga stała się nieprzejezdna. Nie fantazjuje Panie Inzynier, mam wykonane zdjęcia. Można było rozpocząć budowę drogi od ul. Ludowej jak było sucho i wszystko byłoby ok. Pan Inżynier to pewnie tę drogę buduję, skoro taki z niego znawca tematu.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wiejska WM - niezalogowany 2024-02-09 05:21:05

    Nie narzekajcie tak na burmistrza, bo jeszcze wymyśli u nas wójtem zostać albo synka nam ofiarować na wójta. Nie chcemy, a możecie zabrać sobie Krajewskiego na burmistrza, bez żalu oddamy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Maryśka - niezalogowany 2024-02-10 07:51:43

    Panie burmistrzu, trzeba przyjąć do wiadomości, że Pana czas się już powinien skończyć co najmniej 5 lat temu. To że coś tam Pan robi, to chyba ma Pan za to uposażenie. Najwięcej to Pan zrobił dla siebie i swojej rodziny. Czas zejść ze sceny i dać miejsce młodszym z bardziej otwartymi umysłami.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Pani fajna - niezalogowany 2024-02-10 16:42:41

    Fajnie jest kogoś oceniać. Startujcie na ten fotel i zobaczymy jak sobie kto poradzi. Każdy mocny w gębie tutaj. Przez niektorych widzę przemawia jakaś dziwna zazdrość. Nie ma czego zazdrościć bo to ciężka praca i często bardzo trudne decyzje. Trzeba mieć i wiedzę i doświadczenie żeby ogarniać tyle jednostek znajdujących się w mieście. Burmistrz jest dobrym gospodarzem. Co niektórzy nie macie bladego pojęcia o pracy w samorządzie ale potraficie oceniać czyjąś pracę.To co przez wiele lat zostało osiągnięte dzięki ciężkiej pracy obecnego burmistrza i urzędników pozostanie dla wszystkich mieszkańców dla przyszłych pokoleń na lata. Przyjemnie mieszka się w zadbanym mieście. Powodzenia Panie Burmistrzu

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    HophophopSTOP - niezalogowany 2024-02-13 20:23:38

    Najśmieszniejsze są komentarze pisane tak, aby udało mu się zidentyfikować pochlebce, albo wskazujące nikiem kogoś innego przy opisaniu faktów. Ryba, psuje się od głowy.... Wystarczy o to zapytać pierwszego lepszego mieszkańca miasta.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ona wkurzona - niezalogowany 2024-02-15 06:19:13

    Dopuki będzie układ Pan Burmistrz --Mlekowita to nie powstanie tu rzaden inny zakład pracy dla ludzi --Odeszli by wtedy z pracy z Mlekovity.Cała prawda..

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Stefek - niezalogowany 2024-02-15 20:23:51

    ... rzaden ... litości kobieto... ortografi języka polskiego uczą od 1 klay szkoły podstawowej

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Antek - niezalogowany 2024-02-16 07:29:50

    Może w końcu wygra młodość i kompetencje. Brawa dla kontrkandydata. Popieram. Panie Siekierko, daj sobie spokój a nam odpocząć od Twojej facjaty. Czas na emeryturę.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Antek - niezalogowany 2024-02-16 07:30:24

    Może w końcu wygra młodość i kompetencje. Brawa dla kontrkandydata. Popieram. Panie Siekierko, daj sobie spokój a nam odpocząć od Twojej facjaty. Czas na emeryturę.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • ukituki - niezalogowany 2024-02-22 21:45:27

    Ma Pan mój głos oraz mojej rodziny. Miasto pięknieje, nowe chodniki, zadbane parki, nowe ulice. Właściwa osoba na właściwym stanowisku.

    • Zgłoś wpis
  • wyborcaPanaJarka - niezalogowany 2024-02-22 21:47:22

    Ooo kompetencje kontrkandydata TZn? Może będzie Pan łaskawy powiedzieć mi mieszkańcowi wys maz jakie kompetencje ma ów kandydat :)

    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Zaloguj się

Reklama

Wideo ewysmaz.pl




Reklama
Wróć do