
Zainaugurowana przez Ministra Obrony Narodowej kolejna edycja kampanii jest odpowiedzią na wzrost zainteresowania ochotniczymi formami służby wojskowej i jej głównym celem jest dotarcie z informacjami oraz profesjonalnymi wskazówkami do jak najszerszego grona potencjalnych kandydatów. Pełnienie służby wojskowej to nie tylko dodatkowe obowiązki, ale przede wszystkim stabilizacja zatrudnienia, możliwości zdobycia specjalistycznych kwalifikacji, perspektywa rozwoju zawodowego i osobistego oraz co jest również niezwykle ważne – atrakcyjne wynagrodzenie.
Służba wojskowa stanowi niezwykle szeroką ofertę skierowaną zarówno do osób, które myślą o studiach wojskowych lub szkole podoficerskiej bezpośrednio po ukończeniu szkoły ponadpodstawowej, jak również do osób, które chcą skorzystać z najkrótszej drogi do zawodowej służby wojskowej, jaką stanowi służba przygotowawcza. Jest też wyselekcjonowana oferta dla studentów kierunków cywilnych – program Legia Akademicka. Terytorialna Służba Wojskowa stanowi natomiast świetną perspektywę dla wszystkich osób, które chcą zaangażować się w dodatkowy projekt bez konieczności rezygnacji z dotychczasowej pracy czy szkoły. Jest też oferta szkolnictwa ponadpodstawowego w formie tzw. klas mundurowych oraz elitarny program cyber.mil z klasą. Wojsko Polskie kieruje również specjalną ofertę szkoleń wojskowych do osób, które utraciły pracę lub mają trudności z jej znalezieniem ze względu na sytuację epidemiologiczną w kraju.
W okresie wakacji mobilne punkty promocyjno-informacyjne realizujące kampanię pojawią się przy najpopularniejszych atrakcjach turystycznych danego regionu.
Już 16 lipca taki punkt pojawi się w Muzeum Rolnictwa w Ciechanowcu. W godz. 11:00 do 17.00 będzie możliwość zapoznania się z wyposażeniem indywidualnym żołnierzy wojsk operacyjnych i wojsk obrony terytorialnej. Odbędzie się pokaz sprzętu wojskowego a także spotkanie z podchorążymi wojskowej akademii technicznej oraz uczniami certyfikowanej wojskowej klasy mundurowej z Ciechanowca. Na miejscu będą odbywały się konsultacje z rekruterami z WKU oraz możliwość złożenia wniosku do służby wojskowej bezpośrednio w punkcie promocyjnym. Nie zabraknie również atrakcji. Przygotowany będzie laserowy symulator strzelań, a dzieci będą mogły sprawdzić się na wojskowym torze przeszkód.
Skład mobilnych punktów promocyjno-informacyjnych realizujących kampanię „Zostań Żołnierzem RP” na trenie administrowanym przez WKU w Bielsku Podlaskim, stanowić będą żołnierze 1 Podlaskiej Brygady Obrony Terytorialnej (14 batalion lekkiej piechoty z Hajnówki), 8 Batalionu Radiotechnicznego z Lipowca (183 kompania radiotechniczna Plewki), podchorążowie Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie, uczniowie certyfikowanej wojskowej klasy mundurowej z ZSOiZ w Ciechanowcu oraz przedstawiciele Wojskowej Komendy Uzupełnień w Bielsku Podlaskim.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.
Komentarze opinie