Reklama

Podsumowano III edycję konkursu ekologicznego w CKZ [foto]

31/05/2024 11:21

Ponad 600 kg baterii, blisko 200 sztuk sprzętu elektronicznego oraz kilogram klocków lego czy zegarków - tyle surowców uzbierała młodzież z Centrum Kształcenia Zawodowego w Wysokiem Mazowieckiem.

W ubiegły wtorek, 28 maja w Centrum Kształcenia Zawodowego w Wysokiem Mazowieckiem odbyło się uroczyste zakończenie III Edycji Konkursu Ekologicznego "EKO-KLASA". Konkurs zaangażował całą społeczność szkolną w zbiórkę surowców, takich jak baterie, urządzenia elektroniczne, zegarki tarczowe czy klocki LEGO.

 

Głównym celem konkursu była ochrona środowiska oraz wsparcie potrzebujących. Projekt Fundacji "Zbieram to w szkole" umożliwił przekazanie zebranych surowców na budowę studni w Afryce oraz pomoc potrzebującym.

 

Wysokomazowiecka placówka brała udział w ogólnopolskim konkursie Fundacji na największą ilość zebranych surowców, zdobywając w tym i ubiegłym roku III i VI miejsce na tle ponad 1800 placówek edukacyjnych.

 

Uczniowie wykazali się ogromnym zaangażowaniem i kreatywnością, zbierając surowce nie tylko w domach, ale również wśród rodziny, sąsiadów i różnych instytucji. Dzięki ich wysiłkom uzbierano ponad 600 kg baterii, blisko 200 sztuk sprzętu elektronicznego oraz kilogramy klocków LEGO i zegarków.

 

Organizatorem wydarzenia było Centrum Kształcenia Zawodowego w Wysokiem Mazowieckiem przy wsparciu Stowarzyszenia "Wspieramy Centrum".

Aplikacja ewysmaz.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Aktualizacja: 31/05/2024 11:44
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Zaloguj się

Reklama

Wideo ewysmaz.pl




Reklama
Wróć do