Reklama

Marka Mlekovita w czołówce najczęściej wybieranych marek w Polsce, mleko Polskie 2% Liderem Sprzedaży 2025

Mlekovita
29/05/2025 06:35

Mlekovita niezmiennie pozostaje liderem zaufania – zarówno w oczach konsumentów, jak i partnerów handlowych. Znalazła się w ścisłej czołówce Brand Footprint Award 2025 – marek najczęściej wybieranych przez polskich konsumentów, a mleko Polskie 2% zdobyło Złoty Paragon – Nagrodę Kupców Polskich jako Lider Sprzedaży 2025.

We wtorek, 27 maja br., ogłoszono wyniki dwóch prestiżowych rankingów. Podczas uroczystej Gali Liderów Rynku FMCG i Handlu, organizowanej przez redakcję miesięcznika „Hurt & Detal”, mleko Polskie 2% z Mlekovity otrzymało „Złoty Paragon – Nagrodę Kupców Polskich – Lider Sprzedaży 2025”, wygrywając w kategorii „Mleko”. Na podium plebiscytu w swoich kategoriach znalazły się również: masło Polskie ekstra, ser Favita sałatkowo-kanapkowy 18% tł. oraz Wypasiony rożek śmietankowy o smaku kokosa. Laureatów wybrano głosami właścicieli i kierowników sklepów spożywczo-przemysłowych z całej Polski – czytelników miesięcznika „Hurt i Detal”, którzy wskazali najlepiej sprzedające się w ich placówkach produkty.

 

Tego samego dnia ogłoszono również wyniki zestawienia Brand Footprint Award 2025, organizowanego przez firmę badawczą YouGov wraz z redakcją magazynu „Handel” i portalu HandelExtra.pl. Analizie poddano ponad 20 600 marek konsumenckich (z wyłączeniem marek własnych sprzedawców detalicznych). Mlekovita znalazła się w nim w ścisłej czołówce TOP 3 marek najczęściej wybieranych przez polskich konsumentów i uhonorowana prestiżowym Brand Footprint Award 2025 za uzyskanie wskaźnika Consumer Reach Points (CRP) na poziomie 240,3 mln w 2024 r. CRP przedstawia siłę marki na podstawie analizy populacji gospodarstw domowych, penetracji rynku (procent gospodarstw domowych kupujących daną markę) i wyboru konsumentów (jak często kupowana jest marka).

 

Tak istotne wyróżnienia zarówno ze strony konsumentów, jak i branży handlowej są dla nas ogromnym zaszczytem i potwierdzeniem słusznie obranej drogi rozwoju. To efekt pracy całego zespołu Mlekovity, jej dostawców – polskich rolników, a także dobrze obranej strategii, inwestycji w nowoczesne techniki i technologie, innowacyjnego podejścia oraz konsekwentnego budowania wiarygodnej marki – podkreśla Dariusz Sapiński, Prezes Zarządu Grupy Mlekovita. – Obie nagrody wynikają z codziennych wyborów zakupowych Polaków, a to nie tylko potwierdzenie siły i rozpoznawalności marki Mlekovita, ale przede wszystkim zaufania, jakim darzą ją miliony polskich konsumentów.

Aplikacja ewysmaz.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Źródło: Materiał partnera
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Zaloguj się

Reklama

Wideo ewysmaz.pl




Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Wróć do