
Sala Obsługi Klientów w Białymstoku, a także delegatury NFZ w Łomży, Suwałkach i Siemiatyczach wróciły do standardowego trybu pracy.
Od poniedziałku, 28 lutego Sale Obsługi Klientów w siedzibie oraz Delegaturach Podlaskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia funkcjonują w pełnym zakresie. Stacjonarnie sprawy można załatwić w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00 – 16:00 w:
Sprawy, które można załatwić w NFZ:
Zarówno klientów, jak i pracowników NFZ obowiązują środki ostrożności dostosowane do aktualnej sytuacji epidemicznej w Polsce:
Nad płynnością obsługi i zachowaniem obostrzeń sanitarnych czuwa wyznaczony pracownik Funduszu, zawsze obecny w sali. Przed wejściem do sali nadal pozostaje skrzynka podawcza, w której będą Państwo mogli zostawić korespondencję, bez konieczności wchodzenia do sali obsługi klientów.
E-doradca NFZ, to bezpłatna usługa, która umożliwia konsultację z pracownikiem oddziału NFZ przez wideo-spotkanie za pomocą ogólnodostępnej aplikacji Microsoft Teams. Wystarczy kliknąć w link, wybrać swój oddział wojewódzki Funduszu, dogodny termin, godzinę i temat spotkania.
Więcej informacji na stronie Centrali NFZ. W sprawach ogólnych informacji o funkcjonowaniu systemu ochrony zdrowia można skorzystać z Telefonicznej Informacji Pacjenta , dostępnej pod bezpłatnym i całodobowym numerem 800 190 590.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.
Komentarze opinie