Reklama

Masz lub miałeś azbest? Ważna informacja dla mieszkańców miasta

Miasto Wysokie Mazowieckie
17/12/2025 13:33

Urząd Miejski w Wysokiem Mazowieckiem przypomina mieszkańcom o corocznym obowiązku złożenia „Informacji o wyrobach zawierających azbest”. Dokument należy złożyć do 31 stycznia i dotyczy on roku poprzedniego.


Obowiązek ten obejmuje wszystkich właścicieli nieruchomości na terenie miasta Wysokie Mazowieckie, którzy posiadają lub posiadali na swoich posesjach wyroby zawierające azbest – niezależnie od tego, czy zostały one już usunięte.

 

Kto i gdzie składa dokumenty?

Informację należy sporządzić w dwóch egzemplarzach:

  • osoby fizyczne – składają jeden egzemplarz Burmistrzowi Miasta Wysokie Mazowieckie,
  • osoby prawne – przekazują dokument Marszałkowi Województwa.

 

Drugi egzemplarz należy przechowywać przez okres jednego roku, do czasu sporządzenia kolejnej informacji.

 

Jak można złożyć informację?

Dokumenty można dostarczyć:

  • elektronicznie – poprzez ePUAP lub na adres e-mail: [email protected],
  • listownie,
  • osobiście – w Urzędzie Miasta Wysokie Mazowieckie, ul. Ludowa 15, Referat Mienia Komunalnego Inwestycji i Remontów oraz Rolnictwa, pokój nr 24.

 

Formularz „Informacji o wyrobach zawierających azbest” jest dostępny w Urzędzie Miasta oraz w załączniku do tego artykułu.

 

Szczegółowych informacji udzielają pracownicy Urzędu pod numerem telefonu: 86 275 75 41.

Aplikacja ewysmaz.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Zaloguj się

Reklama

Wideo ewysmaz.pl




Reklama
Wróć do