Urząd Miejski w Wysokiem Mazowieckiem przypomina mieszkańcom o corocznym obowiązku złożenia „Informacji o wyrobach zawierających azbest”. Dokument należy złożyć do 31 stycznia i dotyczy on roku poprzedniego.
Obowiązek ten obejmuje wszystkich właścicieli nieruchomości na terenie miasta Wysokie Mazowieckie, którzy posiadają lub posiadali na swoich posesjach wyroby zawierające azbest – niezależnie od tego, czy zostały one już usunięte.
Informację należy sporządzić w dwóch egzemplarzach:
Drugi egzemplarz należy przechowywać przez okres jednego roku, do czasu sporządzenia kolejnej informacji.
Dokumenty można dostarczyć:
Formularz „Informacji o wyrobach zawierających azbest” jest dostępny w Urzędzie Miasta oraz w załączniku do tego artykułu.
Szczegółowych informacji udzielają pracownicy Urzędu pod numerem telefonu: 86 275 75 41.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.
Komentarze opinie