Policjanci z KPP w Wysokiem Mazowieckiem przyjęli zgłoszenie dotyczące oszustwa za pośrednictwem usługi "kuriera". Tym razem ofiarą padła 28-latka, która straciła ponad 2 tys. złotych.
Wczoraj, 12 października do policjantów z wysokomazowieckiej komendy zgłosiła się kobieta, która została oszukana podczas sprzedaży butów dziecięcych.
- "Z jej relacji wynikło, że zamieściła ogłoszenie na jednym z portali aukcyjnych. Ze sprzedającą skontaktował się potencjalny klient za pośrednictwem komunikatora. Zaproponował mieszkance powiatu możliwość odbioru butów za pośrednictwem kuriera. W tym celu przesłał przez komunikator grafikę z logo firmy kurierskiej oraz link do formularza. Po jego wypełnieniu kobieta miała otrzymać pieniądze. 28-latka wypełniła formularz wpisując wszystkie swoje dane łącznie z numerem kary bankomatowej, loginem do konta i hasłem dostępowym. Po tym jej telefon zablokował się." - relacjonuje oficer prasowa KPP w Wysokiem Mazowieckiem st.asp. Anna Zaremba.
Kiedy kobiecie udało się ponownie uruchomić swój telefon, okazało się, że z jej konta zniknęło ponad 2 tys. złotych.
To kolejna oszukana w ten sposób mieszkanka naszego powiatu. Policja apeluje i przypomina, jak uniknąć oszustwa.
Co robić, gdy zostaniesz oszukany?
Fot. KPP w Wysokiem Mazowieckiem
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.
Komentarze opinie