Każdego dnia setki potencjalnych klientów odwiedzają Twoją stronę internetową. Przeglądają towary, czytają opisy usług, porównują ceny. I w momencie, gdy są gotowi złożyć zamówienie, nie mogą znaleźć numeru telefonu. Albo dzwonią, gdy wszyscy menedżerowie są zajęci. Rezultat? Klient idzie do konkurencji, a Ty tracisz dochód.

Callback widget rozwiązuje te problemy — klient zostawia swój numer i już po 30 sekundach rozmawia z Twoim menedżerem. Bezpłatnie dla niego, efektywnie dla Ciebie. Jak to poprawia pracę nowoczesnych call center? Przeanalizujmy to bardziej szczegółowo.
Widget callback — to element strony internetowej, który pozwala odwiedzającym zamówić telefon od firmy.
Jak to działa technicznie? Gdy odwiedzający klika widget, pojawia się formularz kontaktowy — można w nim wpisać swój numer i poczekać na połączenie. System najpierw dzwoni do Twojego menedżera, a gdy tylko odbierze — automatycznie łączy go z klientem. Pracownicy IP-telefonii Ringostat kontaktują się ze swoimi klientami nie później niż w ciągu 30 sekund.
Nowoczesny widget callback to nie tylko formularz na stronie, ale część ekosystemu call center.
Weźmy dla przykładu sytuację — klient Ringostat podłączył widget callback i call tracking, a także skonfigurował integrację z CRM. Co się dzieje, gdy użytkownik zamawia połączenie przez formularz kontaktowy:
Menedżer jeszcze przed rozpoczęciem rozmowy widzi, skąd przyszedł klient i co go interesuje. Zapisywane są również informacje o kliencie, takie jak dane kontaktowe i nagranie rozmowy dla przyszłych komunikacji.
Automatyzacja — kluczowa zaleta nowoczesnych widgetów callback. Na przykład system automatycznie rozdziela połączenia między wolnych operatorów.
Szczególnie ważna jest automatyzacja dla czasu poza godzinami pracy — pomaga nie stracić potencjalnych klientów. Na przykład klient wszedł na stronę wieczorem, zostawił numer telefonu i wskazał dogodny czas połączenia. System zarejestrował zgłoszenie, a rano menedżer je zobaczył i oddzwonił. Rezultat — komunikacja z potencjalnym klientem odbyła się, zanim poszedł do konkurencji lub zmienił zdanie co do zamówienia.
Wybierając widget callback dla swojego call center, zwróć uwagę na następujące funkcje.
Trendy lat 2024-2025 pokazują, że widgety callback stają się inteligentniejsze. Oczekuje się, że w pełni zintegrują się ze środowiskiem AI centrum kontaktowego — jakie zmiany są możliwe w przyszłości?
Nawet najlepsze narzędzie może nie zadziałać, jeśli zostanie nieprawidłowo wdrożone. Przyjrzyjmy się typowym problemom i ich rozwiązaniom.
Dinmark — importer elementów złącznych. Firma ma dużą liczbę klientów B2B — menedżerów ds. zakupów, którzy potrzebują szybko wyjaśnić ceny, terminy dostawy, parametry techniczne. Problem polegał na tym, że przy dużym natężeniu połączeń część klientów nie mogła się dodzwonić i szła do konkurencji.
Jak pomógł callback od Ringostat:
Rezultat: firma przestała tracić klientów z powodu niemożności dodzwonienia się, poprawiła jakość obsługi i otrzymała szczegółową analitykę dla każdego zgłoszenia.
Widget callback to narzędzie, które pomaga poprawić interakcję call center z klientami. Teraz nie trzeba czekać, aż klient znajdzie numer i zadzwoni — oferujesz mu wygodny sposób kontaktu. Liczba zgłoszeń wzrasta o 10-50%, bo żaden potencjalny klient nie jest tracony. A najważniejsze — rozmawiasz z ludźmi, którzy już są zainteresowani Twoim produktem.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.
Komentarze opinie