Junior Marketing & Administration Specialist / Młodszy Specjalista ds. Marketingu i Administracji

5 400.00 zł
Dodano: 19-11-2025 Numer ogłoszenia: 766144

Zambrów


Reklama
  • Stawka od: 5400.00 , do: 0.00 na miesiąc
  • Rodzaj umowy: Umowa o pracę
  • Czas pracy: Cały etat
  • Miejsce pracy: praca na miejscu

Opis

Masz głowę pełną pomysłów, dobrze czujesz się w kontakcie z ludźmi i lubisz, gdy dużo się dzieje? Dołącz do OstroVit — miejsca, w którym pasja do zdrowego stylu życia idzie w parze z energią działania. Szukamy osoby, która chce rozwijać się w marketingu, wspierać organizację eventów i budować z nami relacje z influencerami oraz partnerami.

Jesteśmy polskim producentem suplementów diety i żywności dietetycznej, którego produkty trafiają do klientów w kraju i za granicą.

Rekrutujemy na stanowisko: Junior Marketing & Administration Specialist /Młodszy Specjalista ds. Marketingu i Administracji
Miejsce: Zambrów

Osoba, która dołączy do naszej organizacji będzie odpowiedzialna za:
1. Współpracę z influencerami i ambasadorami
-Tworzenie umów z influencerami, ambasadorami oraz organizacjami partnerskimi.
-Współpraca z działem marketingu w zakresie strategii influencer marketingu.
-Koordynacja przesyłek PR (produkty, paczki ambasadorskie, materiały promocyjne).
2. Organizację i wsparcie eventów
-Współorganizacja stoisk i aktywności podczas targów branżowych, konferencji i wydarzeń sportowych.
-Kontakt z organizatorami eventów oraz podwykonawcami (drukarnie, agencje, dostawcy materiałów promocyjnych).
-Pomoc w logistyce eventowej
-Wsparcie w przygotowaniu materiałów reklamowych i gadżetów na wydarzenia.
3. Koordynację i administrację
-Przygotowywanie, weryfikacja i archiwizacja umów oraz aneksów.
-Współpraca z działem prawnym i finansowym w zakresie rozliczeń.

Wymagania:
-Mile widziane doświadczenie w influencer marketingu, social media lub w organizacji eventów.
-Umiejętność organizacji wydarzeń — mile widziana w pracy przy targach, konferencjach lub akcjach promocyjnych.
-Bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność w prowadzeniu projektów.
-Umiejętność pracy z dokumentacją: umowy, aneksy, faktury, rozliczenia.
-Komunikatywność i łatwość budowania relacji — zarówno wewnątrz firmy, jak i z partnerami zewnętrznymi.
-Dodatkowy atut: znajomość rynku fitness/beauty/healthy lifestyle.

Oferujemy:
-Pracę w dynamicznie rozwijającej się marce z silną pozycją na rynku.
-Możliwość realnego wpływu na wizerunek firmy i współpracę z największymi twórcami.
-Udział w eventach branżowych, targach i projektach specjalnych.
-Wszystkie narzędzia niezbędne do pracy (telefon, laptop, wsparcie zespołu kreatywnego).
-Stabilne warunki zatrudnienia,
Benefity pracownicze:
-prywatna opieka medyczna,
-dofinansowanie do karty sportowej,
-rabaty na produkty OstroVit,
-wydarzenia integracyjne.

Poznaj naszą pełną ofertę widoczną w zakładce Kariera na stronie www.
Dołącz do zespołu OstroVit i buduj z nami jakość, która napędza sukces!
Reklama
Wróć do