Reklama

Nowa jakość mleka doceniona – A2A2 od Mlekovity z najwyższym wyróżnieniem

Mlekovita
29/10/2025 22:24

Grupa Mlekovita po raz kolejny potwierdza swoją pozycję lidera branży mleczarskiej. Innowacyjna linia produktów z mleka A2A2, wyróżniająca się wyjątkową przyswajalnością białka, zdobyła prestiżowy tytuł „Złotej Innowacji FMCG 2025”, po Złotym Medalu targów Polagra 2025.


Grupa Mlekovita jako lider branży mleczarskiej w Europie Środkowo-Wschodniej konsekwentnie inwestuje w nowoczesne technologie, rozwój asortymentu i najwyższą jakość produktów. Potwierdzają to nagrody przyznawane przez ekspertów i konsumentów nowościom w ofercie – kolejne już wyróżnienie, po Złotym Medalu targów Polagra 2025, otrzymała linia produktów z mleka A2A2. Tym razem została uhonorowana statuetką „Złota Innowacja FMCG 2025”.

 

Mlekovita jako pierwszy producent w Polsce wprowadziła do szerokiej dystrybucji innowacyjne produkty z mleka A2A2 – mleka zawierającego wyłącznie beta-kazeinę A2, czyli wyjątkowy typ białka, który jest łatwiej przyswajany przez człowieka i pochodzi z mleka od specjalnie wyselekcjonowanych krów. Beta-kazeina A2 jest jedną z form naturalnego białka występującego w mleku krowim, czyli kazeiny, która stanowi aż 80% białek mleka. Powszechnie dostępne mleko zawiera mieszankę beta-kazein A1 i A2, natomiast mleko A2A2 zawiera wyłącznie beta-kazeinę A2. Ta niewielka różnica może mieć wielkie znaczenie dla zdrowia. Lepsza przyswajalność beta-kazeiny A2 przez organizm człowieka sprawia, że mleko A2A2 może być alternatywą dla osób cierpiących na dolegliwości o podłożu alergicznym po spożyciu mleka krowiego lub jego przetworów. Dzięki tej innowacji linia A2A2 została już Złotym Medalistą targów Polagra 2025, a we wtorek, 28 października br., odebrała kolejną nagrodę: „Złotą Innowację FMCG 2025”.

 

W Mlekovicie nieustannie stawiamy na jakość, bezpieczeństwo i innowacyjność. Inwestujemy w nowoczesne technologie, rozwijamy ofertę zgodnie z oczekiwaniami konsumentów i wdrażamy rozwiązania, które pozwalają nam działać jeszcze efektywniej i lepiej odpowiadać na potrzeby konsumentów. Linia produktów z mleka A2A2 to doskonały przykład połączenia tradycji i nauki, naturalnego mleka o wyjątkowych właściwościach i nowoczesnego podejścia do rynkowych oczekiwań podkreśla Prezes Zarządu Grupy Mlekovita Dariusz Sapiński.

 

Konkurs „Złote Innowacje FMCG & Retail 2025” to jedno z najważniejszych wyróżnień na polskim rynku FMCG, w którym konsumenci i eksperci nagradzają marki, produkty oraz rozwiązania kształtujące współczesny handel. Nagrody przyznawane są produktom, które w ostatnim roku wprowadzają nowatorskie rozwiązania, odpowiadają na zmieniające się potrzeby konsumentów i mają realny wpływ na rynek. W plebiscycie organizowanym przez Fischer Trading Group Sp. z o.o., wydawcę miesięczników „Hurt & Detal” oraz „Food from Poland”, o wynikach części konsumenckiej zadecydowały głosy uczestników internetowego badania, w którym wyłoniono liderów rynku w pięciu głównych grupach, obejmujących łącznie 37 kategorii. Mlekovita z linią produktów z mleka A2A2 zajęła pierwsze miejsce i tytuł „Złotej Innowacji FMCG 2025” w grupie „Skład” w kategorii „Żywność”.

Aplikacja ewysmaz.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Źródło: Mat. partnera
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Zaloguj się

Reklama

Wideo ewysmaz.pl




Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Wróć do