 
                            
                        
                                                Grupa Mlekovita po raz kolejny potwierdza swoją pozycję lidera branży mleczarskiej. Innowacyjna linia produktów z mleka A2A2, wyróżniająca się wyjątkową przyswajalnością białka, zdobyła prestiżowy tytuł „Złotej Innowacji FMCG 2025”, po Złotym Medalu targów Polagra 2025.
 
                                                                                        Grupa Mlekovita jako lider branży mleczarskiej w Europie Środkowo-Wschodniej konsekwentnie inwestuje w nowoczesne technologie, rozwój asortymentu i najwyższą jakość produktów. Potwierdzają to nagrody przyznawane przez ekspertów i konsumentów nowościom w ofercie – kolejne już wyróżnienie, po Złotym Medalu targów Polagra 2025, otrzymała linia produktów z mleka A2A2. Tym razem została uhonorowana statuetką „Złota Innowacja FMCG 2025”.
Mlekovita jako pierwszy producent w Polsce wprowadziła do szerokiej dystrybucji innowacyjne produkty z mleka A2A2 – mleka zawierającego wyłącznie beta-kazeinę A2, czyli wyjątkowy typ białka, który jest łatwiej przyswajany przez człowieka i pochodzi z mleka od specjalnie wyselekcjonowanych krów. Beta-kazeina A2 jest jedną z form naturalnego białka występującego w mleku krowim, czyli kazeiny, która stanowi aż 80% białek mleka. Powszechnie dostępne mleko zawiera mieszankę beta-kazein A1 i A2, natomiast mleko A2A2 zawiera wyłącznie beta-kazeinę A2. Ta niewielka różnica może mieć wielkie znaczenie dla zdrowia. Lepsza przyswajalność beta-kazeiny A2 przez organizm człowieka sprawia, że mleko A2A2 może być alternatywą dla osób cierpiących na dolegliwości o podłożu alergicznym po spożyciu mleka krowiego lub jego przetworów. Dzięki tej innowacji linia A2A2 została już Złotym Medalistą targów Polagra 2025, a we wtorek, 28 października br., odebrała kolejną nagrodę: „Złotą Innowację FMCG 2025”.
– W Mlekovicie nieustannie stawiamy na jakość, bezpieczeństwo i innowacyjność. Inwestujemy w nowoczesne technologie, rozwijamy ofertę zgodnie z oczekiwaniami konsumentów i wdrażamy rozwiązania, które pozwalają nam działać jeszcze efektywniej i lepiej odpowiadać na potrzeby konsumentów. Linia produktów z mleka A2A2 to doskonały przykład połączenia tradycji i nauki, naturalnego mleka o wyjątkowych właściwościach i nowoczesnego podejścia do rynkowych oczekiwań – podkreśla Prezes Zarządu Grupy Mlekovita Dariusz Sapiński.
Konkurs „Złote Innowacje FMCG & Retail 2025” to jedno z najważniejszych wyróżnień na polskim rynku FMCG, w którym konsumenci i eksperci nagradzają marki, produkty oraz rozwiązania kształtujące współczesny handel. Nagrody przyznawane są produktom, które w ostatnim roku wprowadzają nowatorskie rozwiązania, odpowiadają na zmieniające się potrzeby konsumentów i mają realny wpływ na rynek. W plebiscycie organizowanym przez Fischer Trading Group Sp. z o.o., wydawcę miesięczników „Hurt & Detal” oraz „Food from Poland”, o wynikach części konsumenckiej zadecydowały głosy uczestników internetowego badania, w którym wyłoniono liderów rynku w pięciu głównych grupach, obejmujących łącznie 37 kategorii. Mlekovita z linią produktów z mleka A2A2 zajęła pierwsze miejsce i tytuł „Złotej Innowacji FMCG 2025” w grupie „Skład” w kategorii „Żywność”.

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.
Komentarze opinie